Montag, 26. November 2012

flames just create us

Salut!
Wer die Weisheitszähne auch gezogen bekommen hat,
weiß was Schmerzen sind, und Hamsterbacken..
Meine linke Backe ist verkrampft und mein Auge
ist jetzt auch noch angeschwollen, hallo
Ich-hab-mich-geschlägert, oder ich-bin-zu-blöd-und-gegen-eine-
tür-gelaufen Face.. Naja, Harry Potter Filme und Besuche machen
alles wieder gut!
Der Tannenbaum steht in meinem kleinen Örtchen in der
Einkaufsstraße auch schon und Abends leuchten die
Lichterketten, Leute machen Feuer un der Schornstein qualmt :)
                                                     dicke backen ahoii..

                                                                kiba mit nudelsuppe



it´s been a while,
but i still feel the same.
somtimes i wish,
that you never happened.
you make me go back.
back, but my steps are going
forward, you took my mind.
my heart belongs to me, is what i
used to think.
it´s called cold november.
in which i walk.
cold november shoul be your name.


you probably never had to wonder,
you just had good times.
saw everything in bright light.
what life may be.
never asked why.
your blue eyes shined like heaven, on a
grey december day.
always laughing, never fell,
never looked back.
knowing things can go wrong,
life isnt easy, but yours was.
walking around, day for day.
better lie then speak the truth.
truth can be used against you.


-love will scar your make up.

                                                                              xoxo


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen